درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید رمز تمامی فایل ها : دانلودرایگان.lxb.ir
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 6214
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Hello world

دانلود رایگان
دانلود رایگان
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : صدرا خامنه

دانلود کارتون ملوان زبل 85 قسمت کامل

با فرمت avi که در دستگاه های تلویزیون قابل پخش است.

 

ملوان زبل که یادتان آید. همان شخصیت قوی که با خوردن اسفناج زورش چندین برابر می شد و همه رو کتک می زد و حقشان را کف دستشان می گذاشت. بله ملوان زبل با نام Popeye یکی از محبوب ترین کارتون های دوران کودکی همه ما بود. سایت دانلود رایگان در بخش دانلود کارتون پیش تاز شده و 85 قسمت کارتون ملوان زبل را برای دانلود به صورت رنگی با لینک مستقیم دائمی با کیفیت بسیار بالا در فرمت RMVB برای دانلود قرار داده است. شما برای پخش این فرمت می توانید بعد از نصب انواع کدک های مرسوم مثل K-lite codec Pack با Media Player Classic و یا KMPlayer یا GOM Player و نرم افزار Real Player این کارتون ملوان زبل را تماشا کنید. امیدواریم از دانلود کارتون از FDL لذت ببرید و لینک دانلود آن را به دوستان خود نیز بدهید تا آن ها هم به یاد گذشته به تماشای کارتون ملوان زبل بنشینند.

دانلود تمامی قسمت های کارتون به یادماندنی ملوان زبل Popeye Full Episode

هرهفته 5 قسمت از این کارتون را آپلواد می کنیم.

5قسمت قابل دریافت می باشد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : صدرا خامنه

دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.
این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

http://img.vatandownload.com/software/Nzz/azar89/zzz/1289374382531b387ecce3a92.jpg



ادامه مطلب ...


دانلود انیمیشن سریالی بسیار زیبا و محبوب آقای خط La Linea سری اول

.•● سری اول شامل 10 قسمت قابل دریافت می باشد ●•.

 

نام: آقای خط – La Linea

ژانر: طنز و کمدی

تعداد قسمت: 90 قسمت

حجم هر قسمت: 30 مگابایت

کیفیت: DVD-RiP | Xvid

فرمت: avi.

انیمیشن سریالی و متفاوت La Linea که به The Line نیز شهرت دارد محصول کشور ایتالیا می باشد که در سال 1969 توسط Osvaldo Cavandoli ساخته شد. در سال 1969 میلادی کارگردان معروف ایتالیایی اوسوالدو کاواندولی آغاز به تولید نوع جدیدی از تصاویر متحرک نمود که تا آن زمان ایده به کار گرفته شده در آن کاملا بی سابقه بود . شخصیت اصلی این مجموعه انیمیشن تنها پاره خطی میباشد که با تغییر شکل در فضای عینی سایر بازیگران بیانگر پاره ای از لطیف ترین احساسات انسانی و بعضی از مشکلات اجتماعی میگردد. این مجموعه در سال 1972 برنده جایزه ممتاز Annecy و در سال 1973 برنده جایزه ممتاز جشنواره زاگرب شده است. نحوه ابراز برخی از تصورات ذهنی در این مجموعه به گونه ای میباشد که به گواه بسیاری از منتقدین جز با شیوه رویاگونه و زیبای تغییر شکل خطوط با هیچ روشی قابل بیان نمیباشد . این مجموعه در 40 سال گذشته در بیش از 50 کشور جهان و نیز ایران به نمایش درآمده است و همواره علاوه بر کودکان و نوجوانان توجه بخش وسیعی از بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و علاقمندان بخش هنری فیلمهای انیمیشن از جمله طرفداران پر و پا قرص آن به شمار میرفته اند. مجموعه کامل کارتون انیمیشنیی La Linea شامل 3 فصل می باشد که در سال های مختلف ساخته و پخش شده که تعداد آنها در کل به 90 قسمت می رسد.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • دانلود رایگان
  • دهکده اینترنت رامشیر
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس دانلودرایگان.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.